KLASYCZNEAUTA

...na niezapomniane chwile...

NASZE SAMOCHODY

Hudson Super Six - 1929r.

Hudson, którego Państwu prezentujemy jest najprawdopodobniej jedynym takim autem w Polsce.

Rok Produkcji: 1929

Silnik: 45KM

Kolor: Złoto-brązowy

Tapicerka: miodowy welur

Ilość drzwi: 4

Ilość miejsc: 6

Hudson Motor Car Company zadebiutował na rynku motoryzacyjnym już w 1909 roku. Należy zaznaczyć, że pod koniec lat 20-tych Hudson Motor Car Company należał do przodujących koncernów samochodowych na świecie. Przełomowym momentem w działalności koncernu było wprowadzenie w 1916 roku modelu Super Six - nazwa pochodziła od 6-cylindrowego silnika, montowanego seryjnie w pojeździe, uznanego przez American Automobile Association za najmocniejszy i najbardziej wytrzymały silnik na świecie. Prezentowany egzemplarz został sprowadzony do Polski zza „wielkiej wody” (USA) w 2009 roku. W jego rodzinnym mieście – Detroit – miał jedynego właściciela od nowości, dzięki temu zachowany został niemal w 100% w stanie oryginalnym. Mimo tego z racji wieku auto poddane zostało w 2012 roku kompletnej renowacji. Wszystkie detale takie jak kolor nadwozia, materiał i kolor tapicerki, chromy zostały odnowione zgodnie z oryginałem. Jest to najbogatszy model jaki zjeżdżał z linii montażowych w 1929 roku. W wyposażeniu min. radio lampowe, tempomat, dwa dodatkowe koła zapasowe montowane na błotnikach, kufer, elementy galanterii wykonane ręcznie itd. Egzemplarz maksymalnie doinwestowany. Hudson do ślubu który Państwu prezentujemy jest najprawdopodobniej jedynym takim autem w Polsce, które znajduje się w prywatnej kolekcji i zarazem najstarszym pojazdem montowanym fabrycznie oferowanym jako auto do ślubu . Jeden z pojazdów Hudson model Super Six można oglądać w Muzeum Motoryzacji i Techniki w Otrębusach pod Warszawą.

Citroen C4G (Grand) - 1932r.

Citroen C4G wyprodukowany w 1932 roku we Francji jest bardzo rzadko spotykanym modelem na polskim rynku, wśród firm wynajmujących auta do ślubu.

Rok Produkcji: 1932

Silnik: dolnozaworowy benzynowy o mocy 32 PS

Kolor: wiśniowo-żółty

Tapicerka: skórzana kremowa

Ilość drzwi: 4/5

Ilość miejsc: 5

Citroen C4G wyprodukowany w 1932 roku we Francji – bo o nim mowa – jest bardzo rzadko spotykanym modelem na polskim rynku, wśród firm wynajmujących auta do ślubu. Oznacza to, że oferujemy Państwu po raz kolejny auto unikalne, jedyne w swoim rodzaju, które będzie wspaniałym dodatkiem do Waszej wyjątkowej uroczystości. Nasz Citroen do ślubu jest modelem z ostatniego roku produkcji, w którym stosowano tzw. „kwadratowe” nadwozia produkowany z karoserią osadzoną na stalowej ramie o dużej wytrzymałości (z tego względu popularnie nazywany "niezniszczalny"). Jest to najbogatsza i największa wersja z tego rocznika, wyposażona w 6 szyb bocznych i bez problemu mieszcząca 5 osób. Auto na początku 2011 roku zostało sprowadzone do Polski w stanie w którym większość osób nie dawała mu szans na „nowe życie” wskazując na złomowisko jako miejsce końca jego pięknej historii. Po szczegółowej ekspertyzie postanowiliśmy auto zbudować niemal od nowa. Mechanicznie auto zostało rozebrane do zera i pieczołowicie odrestaurowane, nadwozie dostało nowy wiśniowo-żółty piękny lakier , tapicerka w całości wymieniona na wentylowaną kremową skórę, wszelkie elementy drewniane i chromowane profesjonalnie odnowione tak, żeby zachwycało Was i każdego z Waszych gości.

Warszawa 203 - 1964r.

Jest to jeden z pierwszych egzemplarzy Warszawy typu 203.

Rok Produkcji: 1964

Silnik: górnozaworowy S-21 o mocy 70KM

Kolor: żółty piaskowy

Tapicerka: skórzana bordowo-żółta

Ilość drzwi: 4/5

Ilość miejsc: 6

Jest to jeden z pierwszych egzemplarzy Warszawy typu 203. Model wprowadzony na rynek w 1964 roku i produkowany do 1968 roku pod tym symbolem, po czym po proteście firmy Peugeot oznaczenia modeli zmieniono z 203/204 na 223 i 224 – miała ona zastrzeżone stosowanie trzycyfrowych oznaczeń z zerem w środku. W dniu 28 lutego 1973 roku "FSO" zakończyła wytwarzanie samochodu nazwanego imieniem stolicy kraju. W ciągu 22 lat nieprzerwanej produkcji opuściło fabrykę ponad 255 tysięcy samochodów marki "Warszawa". Auto profesjonalnie odrestaurowane w 2010 roku. Warszawa do ślubu ma nowy piękny lakier z palety FSO – żółty piaskowy. Tapicerka została wykonana z bordowo-żółtej skóry ekologicznej a wykładzina podłogowa z żółtego weluru. Jest to pojazd o bogatej historii, wzbudzający zachwyt i zainteresowanie gdzie tylko się pojawi. Z pewnością jazda tym pięknym zabytkowym polskim samochodem uczyni z Państwa uroczystości wyjątkową atrakcję i nie pozwoli nikomu z gości weselnych zapomnieć o tym wydarzeniu.

Mercedes 170 SD - 1952r.

Wyprodukowano go niewiele ponad 10 tysięcy sztuk. Nieliczne cieszą swoim urokiem do dzisiaj. W latach 2011/2012 poddany został profesjonalnej renowacji.

Rok Produkcji: 1952

Silnik: Diesel o mocy 41KM

Kolor: bordowy perłowy

Tapicerka: skórzana łososiowa

Ilość drzwi: 4/5

Ilość miejsc: 5

Prezentowany egzemplarz to Mercedes-Benz 170 SD rocznik 1952, już na stalowej ramie. Wyprodukowano go niewiele ponad 10 tysięcy sztuk. Nieliczne cieszą swoim urokiem do dzisiaj. W latach 2011/2012 poddany został profesjonalnej renowacji. Mercedes do ślubu ma nowy piękny lakier bordowo-perłowy, całkowicie odnowione wszelkie elementy chromowane a wewnątrz piękną łososiową skórzaną tapicerkę. Wszystko to daje niesamowity efekt wizualny. Każdy element został odrestaurowany z dbałością o detale. Jednostka napędowa to wyremontowany nowatorski w tamtych czasach silnik Diesla, który swoim dźwiękiem przenosi nas do innej epoki, wrażenia z jazdy niesamowite. Model 170 SD to pierwszy po wojnie a trzeci na świecie samochód osobowy napędzany silnikiem Diesla!! Mercedes W136 to popularna przed Drugą Wojną Światową „sto siedemdziesiątka”. Auto było produkowane w latach 1935-1955 (debiut na Berlin Motor Show w 1936r.) Po wojnie auto pozwoliło niemieckiemu przemysłowi motoryzacyjnemu dźwignąć się z kryzysu.

Austin 10 Cambridge - 1937r.

Austin 10 był najlepiej sprzedającym się samochodem na wyspach w latach 30-tych. W 1937 roku na rynku ukazał się kompletnie nowy model „dziesiątki” który nazwano Austin 10 Cambridge.

Rok Produkcji: 1937

Silnik: benzynowy o mocy 30KM

Kolor: docelowo złoto-brązowy

Tapicerka: docelowo miodowy welur

Ilość drzwi: 4/5

Ilość miejsc: 5

W 1932 roku brytyjska firma Austin Motor Company wprowadziła do sprzedaży model Austin 10, który od razu stał się najlepiej sprzedającym się samochodem na wyspach w latach 30-tych. W 1937 roku na rynku ukazał się kompletnie nowy model „dziesiątki” który nazwano Austin 10 Cambridge. Znacznie zmodernizowano kształt auta, które teraz stało się niemal opływowe, dodano szyby za tylnymi słupkami a także dokonano niezbędnych zmian od strony mechanicznej co pozwoliło autu stać się znacznie mniej zawodnym i dużo bezpieczniejszym. Egzemplarz który Państwu prezentujemy był jednym z pierwszych, który zjechał z taśm montażowych. Przywieziony został w 2011 roku z Anglii i poddany został gruntownej renowacji. Austin do ślubu docelowo ma być pokryty dwoma kolorami lakieru – złotym i brązowym. Tapicerka wykonana z pięknego miodowego weluru. Całkowicie odrestaurowane chromy oraz wszystkie elementy wyposażenia. Szacowany czas realizacji projektu – wiosna 2013 roku.

Nissan Maxima QX 3.0V6 Individual - 2002r.

Samochód osobowy produkowany przez japoński koncern Nissan Motor. Zaliczany do klasy wyższej (segment E).

Rok Produkcji: 2002

Silnik: benzynowy V6 o mocy 200KM

Kolor: zielony metalic

Tapicerka: skórzana kremowa

Ilość drzwi: 4/5

Ilość miejsc: 5

Samochód osobowy produkowany przez japoński koncern Nissan Motor. Zaliczany do klasy wyższej (segment E). W 2000 roku na rynek wypuszczono V generację Maximy i jak się później okazało ostatnią produkowaną w Japonii. Niestety Maxima A33 nie przyjęła się zbyt dobrze na rynku Europejskim z racji wyższej ceny salonowej niż jej niemieccy konkurenci w tymże segmencie. Egzemplarz który Państwu prezentuje został wyprodukowany na specjalne życzenie klienta i z racji tego został wyposażony we wszystko co tylko było dostępne w ramach pakietu „Individual”. Lista dodatków jest naprawdę imponująca i obejmuje min. piękną kremową skórzaną tapicerkę ze wstawkami z drewna, klimatyzację, nawigację, tempo mat, ksenonowe reflektory, nagłośnienie „Bose”, 18 calowe koła dedykowane „Individual” itd. Samochód wyraźnie zwraca na siebie uwagę na naszych drogach z racji tego, że jest bardziej unikatowy niż większość jego odpowiedników typu Audi A6 czy Mercedes Klasy E. Szacowana ilość A33 poruszających się po polskich drogach oscyluje w granicach 20-25 sztuk. Maxima to właściwie wszystko, czego można oczekiwać po limuzynie klasy wyższej. Jeśli więc komuś nie zależy na sztucznym podbudowywaniu swej pozycji za pomocą image'u samochodu, będzie bardzo zadowolony z tej limuzyny do ślubu.

O NAS

Oferujemy Państwu możliwość wynajęcia pięknie odrestaurowanych klasyków światowej motoryzacji. Są to pojazd o bogatej historii, wzbudzające zachwyt i zainteresowanie wszędzie, gdzie tylko się pojawią. Jeżeli pragniecie Państwo, aby ta ważna dla Was chwila jaką jest ślub pozostała niezapomniana oraz chcecie się wyróżnić z tłumu - ta oferta jest skierowana właśnie dla Was.

KONTAKT

Rentgen - Paweł Tarnowski

Telefon: 888 995 532; 604 686 844

Email: rentgen@wp.pl

Licznik odwiedzin: 21546